http://www.teatertre.se/modules/mod_image_show_gk4/cache/sem_hemsida_bannergk-is-55.pnglink
http://www.teatertre.se/modules/mod_image_show_gk4/cache/banner_hjartat_140123gk-is-55.pnglink
http://www.teatertre.se/modules/mod_image_show_gk4/cache/front_img.Banner_godnatt_120312gk-is-55.pnglink
http://www.teatertre.se/modules/mod_image_show_gk4/cache/front_img.banner_hemma_hos130402gk-is-55.pnglink
http://www.teatertre.se/modules/mod_image_show_gk4/cache/front_img.banner_bubbla121214gk-is-55.pnglink
http://www.teatertre.se/modules/mod_image_show_gk4/cache/front_img.banner_klapaklaav121214gk-is-55.pnglink
http://www.teatertre.se/modules/mod_image_show_gk4/cache/front_img.banner_kloss121214gk-is-55.pnglink
«
»

Biljetter FAQ

< Tillbaka till köp biljetter >

Hur får jag mina biljetter?

Biljetterna kan levereras som email eller via vanlig post i brevlådan. Leveranssätt beror på evenemang och hur lång tid det är till evenemangsstart.

Hur betalar jag mina biljetter?
Du kan betala mot faktura eller med Visa/Mastercard

När får jag mina biljetter?
Det beror på vilket betalsätt du valt. Vid betalning med kort får du biljetten direkt men vid bankgiro kan det ta 1-3 bankdagar.

Vad är betalningsId?
Det är det ordernr du skall ange som meddelande vid betalning.

Vad händer om jag betalar försent?
Om du inte betalat dina biljetter i tid, kan det hända att biljetterna tagits bort och du måste göra om bokningen.

Jag har ingen skrivare, vad gör jag?
Biljetterna kan skrivas ut på vilken skrivare som helst. Spara exempelvis filen på ett usb-minne och skriv ut den på biblioteket, på jobbet eller hos någon du känner. Det går också utmärkt att skicka den via e-post till någon du känner som har skrivare. Använd annars alternativet brev.

Finns det en tidsgräns på bokningen?
Ja, för att förhindra att stolarna är uppbokade alltför länge. Bokningstiden är satt till 10 minuter.

Regler och villkor rörande bokning/köp
Dessa villkor gäller för nyttjande av tjänsten Nortic och den som är registrerad som kund i Nortic.

Nortic tillhandahålls som en biljettförmedlingstjänst där man kan boka och köpa biljetter. Vad gäller själva evenemangen är Nortic endast ombud för arenor och arrangörer. Nortic är därför inte ansvarigt för evenemangens genomförande, kvalitet eller innehåll och ersätter således inte heller skada pga. inställt evenemang eller annan brist i relation till evenemangen. Alla frågor om eller anspråk pga. evenemangen och dess genomförande skall istället riktas till arrangören eller i förekommande fall arenan. Närmare information om ansvarig arrangör eller i förekommande arena och om de särskilda villkor som gäller för ett visst evenemang finns i de köpvillkor som framgår vid bokning/köp av biljetter.

En bokning kan ångras fram till dess att betalning har skett. Distansavtalslagens regler om ångerrätt gäller däremot inte vid köp av evenemangsbiljetter. När betalning har skett är Kunden därför bunden av sitt köp. Förlorad biljett ersätts inte. Nortic förbehåller sig rätten att makulera bokningar eller köp som görs av Kunden, och att med omedelbar verkan stänga av Kunden från Nortic, om Kunden inte lämnar korrekta uppgifter om sig själv eller i övrigt bryter mot eller försöker kringgå de villkor som gäller för biljettköpet. Detta gäller bl a om Kunden bokar eller köper fler biljetter än tillåtet eller om Kunden säljer vidare köpta biljetter i strid mot de villkor som gäller för biljettköpet.

< Tillbaka till köp biljetter >

  • Gästspel på Teater Tre

    Kontakta gärna oss om du är intresserad av att hyra vår scen för gästspel i höst. Du når oss på simon(at)teatertre.se.